BartT4T.reismee.nl

Naar Kenia met teachers4teachers

Na drie jaar keer ik weer terug naar Kenia. Opnieuw mag ik met de organisatieteachers4teacherseen bijdrage leveren aan dit fantastische project. Dit keer als schoolleider. Samen met Nederlandse en Keniaanse directeuren geef ik workshops aan schoolleiders uit de kustprovincie ten Zuiden van de stad Mombassa. Daarnaast ga ik Keniaanse directeuren coachen bij het voeren van gesprekken met leraren n.a.v. een groepsbezoek. Ik vertrek op 24 september. Namens Sarkon gaan ookDennis Burger, Ria Peters en Gert Jan Veeter mee met deze reis.

Op deze reisblog zal ik mijn ervaringen delen en foto's toevoegen. Leerlingen, collega's, ouders en andere belangstellenden die het leuk vinden kunnen via deze pagina mijn ervaringen lezen, foto's bekijken, reageren of vragen stellen.

Ik kijk uit naar de samenwerking met de Kenianen, die ik heb leren kennen als zeer enthousiast en positief. Met hun krachtige persoonlijkheden zijn ze in staat les te geven aan grote groepen kinderen of leiding te geven aan zeer grote scholen.

Teachers4teachersbrengt geen midelen, maar de Nederlandse en Keniaanse deelnemers vanteachers4teachersontmoeten elkaar, maken verbinding en leren van elkaar. De organisatie gelooft erin dat onderwijs de basis is voor de ontwikkeling van een land. Ik ben het hier zeer mee eens. Education is future!

Ik heb er zin in!

Reacties

Reacties

Marieke

Veel plezier! Ik ben benieuwd naar alle verhalen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!