BartT4T.reismee.nl

Leerlingeblog: rennen voor een aap!

Vandaag naar een school gegaan die heel ver weg was. De weg er naar toe was zanderig en heel hobbelig. Er liepen allerlei apen op de weg en de olifanten wonen ook in dat gebied, maar we hebben ze niet gezien (hun poep wel)

De kinderen op school vonden het wel vreemd om ons te zien. Wij hebben de hele dag met de leerkrachten gewerkt, maar ook met de leerlingen gespeeld. Ze hebben jullie klassenfoto bekeken. Ze vonden het maar weinig kinderen.

Toen ik terug was in het hotel, liep ik met een broodje langs het zwembad. Toe kwam er plotseling een grote baviaan uit de bosjes die wilde mijn broodje stelen. Van schrik ben ik hard weggerend!

Reacties

Reacties

Jasper Kalsbeek

Ik vind het cool dat u naar Kenia bent.
Ik zou zelf ook wel tussen die dieren willen staan,hoe gevaarlijk het ook is.
Maar ik vind het wel zielig dat die mensen zo arm zijn.
Dan besef je hoe goed wij het hier hebben.
Wij hebben gisteren (6 maart) bij het gemeentehuis gedemonstreerd tegen bezuiniginen voor het onderwijs, door hhhhheeeeeellllll vvvvvveeeeellll lawaai te maken!!! nog heel veel plezier met de apen.

groetjes Jasper???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!