BartT4T.reismee.nl

Voor leerlingen van groep 6

Hallo allemaal! (Jambo, zeggen de mensen hier)

Het is hier erg mooi en lekker warm. Ik ben vandaag op twee basisscholen geweest. Er zitten hier wel 60 leerlingen in een groep. Alle leerlingen dragen schooluniformen.

De muren van de scholen zijn beschilderd met dingen om van te leren, zoals een landkaart van Afrika. Daarnaast hebben ze hier ook themawerk gedaan: ze hebben van zand en stenen een vulkaan nagebouwd.

Vandaag moest ik m'n best doen om naar mijn kamer in het hotel te komen, want er zat een aap voor mijn deur. Ik heb m weggejaagd, anders ging die mee naar binnen.

Nu lekker uitrusten. Nog even langs het strand wandelen aan de oceaan. Als je wilt weten waar ik zit: in Ukunda, een plaatsje onder Mombassa vlak onder de evenaar. Zoek maar is op op google earth.

Bedankt voor al jullie leuke reacties,

Groetjes vanuit Kenia,

Meester Bart

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!